رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

به تو می اندیشم!

به تو می اندیشم!
به تو که به من نمی اندیشی!
به تو که تمام اوقات ، تو را می خوانم!

من تو رامی گریم!
تو مرا ، ... هیچ ، نمی دانم...!
من تو را می گریم ، که تمنای وجودم هستی!

به تو می اندیشم!
به تو که خبر ندارم از تو!
به تو که گرمی دستان تو در دستم هست!

به تو می اندیشم!
به تو که ندای هر روز منی!
به تو که مسبب ، انقلاب روحمی!


" من همیشه دوستت خواهم داشت"

ساعت 12:53 بامداد پنجشنبه 90/08/05

وحید عابدین پور . گرگان

نظرات 6 + ارسال نظر
گدای درگه زهرا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://fatemi-yeh.blogfa.com

سلام
چه خوش است دیده ما شود از رخ تو روشن
 چه خوش است گوش ما را بنوازی از بیانت
به غلامی تو شاها نه لیاقت است مارا
 که خوریم غبطه ها بر سگ درب آستانت
متن درسهایی ازقرآن به همراه پاسخ سوالات-24 فروردین 91
التماس دعا
یاعلی

علیرضا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://Aloonak14.blogsky.com

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم...

f... شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

tora b jaye tamame kasani k dust nemidaram,dust midaram,,,,ziba bud

رعنا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

hanoozam mano yadete!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aval salam
dovom inke age yadet naboodam ta alan 1000 nafar amade boodan o rafte boodan
hanoozam sare harfam va khaste am hastam
khastan e man eshgh e dorane bachegi nabood o nist. shoor e alaki nabood o nist. nafas keshidane. kash befahmi.

رعنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

salam bache ,chetori? khob taajob dasht ke mano yadet bood dige

صبرت که تمام شد ، نرو...
معرفت از آن لحظه آغاز می شود...

سلام. من بچه نیستم. خیلیم بزرگم. 25 سالمه. دور بازو هام هم شده 42 سانتی متر. تی شرت هام هم شده ایکس لارج.
نه اینکه فقط یادت باشم. نبودی و نیستی که ببینی ...
من هنوزم سر حرفم هستم. اما تقدیر من اینطوری شد که کسی که تمام لحظاتم هست ، منو از خودش محروم کرده. بعضی وقتا از ناراحتی و دلتنگیت خنده ام میگیره.
تو رو نمی دونم اما من ، به غیر از تو بودن رو ، برای خودم حرام کردم.
همیشه در منی رعنا ی عزیزم...

رعنا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام خوشحالم هنوز منو یادته وحید خیلی زیاد

salam khoobi?
maloome ke cheghad khoshhali. telet ro ham azam ghat kardi. vaghean ke

ama hich vaght be khodam ejaze nadadam ba kasi rabete bargharar konam
montazeret hastam hamishe
to ro nemidoonam
gharare man dooset dashte basham o asheghet basham ke hastam ama to mikhay chetor bashi o nemidoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد