رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

تو را نتوان خواند

با این ترانه برگردیم به هفده سالگی من
به خنده های بی وقفه ٬ به بغض خانگی من
به امتحان شهریور ٬ به وحشت شب آخر
به لحظه های تقلب ٬ خط خطی گوشه دفتر...




آن گلابدان قدیمی...

وحید عابدین پور :

شهیار قنبری را از کودکی به یاد دارم.
آلبوم های زیبا و صدای رویایی اش همیشه مرا
عاشق نگاه داشت. با شهیار بزرگ شدم و زندگی
کردم. حتی شعر سرودنم هم ٬ بخاطر تاثیر
شهیار قنبری در زندگی و احساساتم بود...

شاعر جوان V.A

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

برای وبلاگی که داری این قالب بهتر نیست دوست من؟
http://www.icnd.ir/1389/10/09/post-60/

سلام مینا خانوم.

ممنونم از لطف و توجه ات.

موفق باشی

نگین شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام و باز هم سلام.زندگی کن فقط همین امروز زندگی کن که فردا دیره.
ممنون از دعوتت دوست من.
بعضی وقتا یاد آوری گذشته لازمه...دستام خسته ان..نمیدونم چرا اما دیگه نمیتونم بار سنگین کلمات رو به دوش بکشم.کمی سادگی میخوام.

سلام مهربانم خوبی؟ ممنونم از حضورت

تسنیم یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://t36.blogsky.com

سلام ممنونم از دعوتتون.من هم یاد اون موقعها افتادم.حیف که زود گذشت.

نگین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

زود به زود آپ کن تا دل نم زده ام کمی بارانی شود با نوشته هات.

خواهش میکنم . شما لطف داری.

به روی چشم

غزال سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.nashenasetanha.blogsky.com

سلام
خوبی؟
غزالم
یادته؟
یادته؟
من یادمه
کاش یادم نبود
دیگه شعرام نیس
درد دله

سلام غزال جان خوبی؟
مگه میشه یادم بره؟
یادمه

کجایی؟
خبرمو بگیر
موفق باشی

pashmakoo سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

آنقدر ساده گرفتیم که جدیًت تصمیم کبری یادمان رفت!
به پشمکو سر بزنیا

بهرام کوچولو یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.only-bahram.blogfa.com

سلام عزیز وبلاگ خوبی داری مطلب هاتو خوندم باهالن به منم سر بزن و منو به اسم B.M.Love بلینگ OK موفق باشی بووووس بای

شادی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام دوستم
خوشحالم که یکی پیدا شد شهیار قنبری رو درک کرده
عاشق صداشم وقتی اهنگاشو گوش میدم احساس بی وزنی میکنم میرم به آسمون
کاش اینجا بود و از نزدیک واسمون میخوند
آخه بارون که نیست رگبار باروته سزای عاشقای خوبه ما اینه
نترس از گوله دشمن گل لاله..............................

موفق وپیروز باشید

سلام مهربانم. سپاسگزارم از لطفت عزیزم.

بله شهیار اوج بیخود شدن منه. باهاش بزرگ شدم و شکفتم.
این شعر لالا لا لا دیگه بسه... رو هم که نوشتی ، یادمه اولین نامه ای بود که برای کسی نوشتم. هیییی... یادش بخیر. کلا نمیتونم شهیار قنبری رو با واژه ها بیان کنم.
دوستت دارم مهربونم و ممنونم از نظر خوبت.
باز هم تشریف بیار

سحر سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
من دیوانه آهنگای شهیارم
جدا که خدا چه نعمتی بهش داده
تبریک به انتخابتون
لالالالا دیگه بسه گل لاله..................

سلام

بله همینطوری هست که می گید.

دنیای من رنگ شهیاره.

متشکرم از لطفتون. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد