رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

هوای تازه

چشمِ تو پر از ستاره 

عطرِ تو ٬ بوی بهاره 

زندگی ٬ بی تو خیاله 

بی تو دل ٬ نایی نداره 

لب ِتو ٬ رنگِ شرابه 

یه شرابِ چند ساله 

بی تو شب هام پُرِ آهه 

چشمِ من ٬ شطِ پر آبه 

عاشقم ! ای مهربونم! 

با تو تا ابد می مونم 

چشمِ تو ٬ پُر از نجابت 

اینو از نگات می خونم 

تو برای منه خسته 

یه هوای تازه هستی 

با تو حسِ خوبی دارم 

مث خوشحالی مستی 

نعمتی تو ٬ مث بارون 

مثِ بارون تابستون 

تویی لیلیِ دلِ من 

من یه عاشقم ٬ یه مجنون 

بی تو بیتابم و خاموش 

آرزوهام ٬ همه بر دوش 

می میرم اگه رقیبم 

بگیره تو رو در آغوش 

ساحلم ٬ دریای من باش 

عاشقم ٬ رؤیای من باش 

ساکتم ٬ آوازِ من باش 

شمعِ شامِ تارِ من باش ././. 

 

تا حدودی راضیم از کارهای خود. خدا را شکر. 

شعری ساده و ترانه ای دیگر. 

 

ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه ۲۳/۱۰/۱۳۸۷  

وحید عابدین پورـ شاعر جوان ـV.A