رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

محتاج

وقتی که تو با منی ٬ زندگی قشنگتره 

  

آسمون پُر از صدا ٬ شبها مهتابی تره 

  

وقتی که کنارمی ٬ لحظه ها تازه ترن 

 

غنچه ها گُل میشن و هوش و حواس و می برن  

 

*دل سپیدِ مو سیاهی 

*تو ملیح و دل ربایی 

*تو ستاره خدایی 

*تو چه پاک و بی ریایی؟! 

 

وقتی که صدات میاد ٬ دلم آروم می گیره 

 

از سکوتِ دلِ تو ٬ دل من هم می میره 

 

خونَمون پُر شده از ٬ عطرِ نازِ تنِ تو 

 

جای اشکهای منه ٬ گوشه پیرهنِ تو 

 

*با محبت و صبوری 

*رو سپید و با حیایی 

*یه غریبِ آشنایی 

*تو به معنیِ وفایی 

 

وقتی لمست می کنم ٬ بی نیازم از همه 

 

به تو محتاجه دلم ٬ عشقِ تو عمرِ منه 

 

گرمیِ نگاهِ‌ تو ٬ خونِ رگهای منه  

 

یادِ خاطراتمون ٬ بهترین حالِ منه 

 

*تو همیشه زمانی 

*ناجیِ هر دو جهانی 

*تو یه عشقِ بی خزانی 

*توبه پاکیِ‌ اذانی 

 

ساعت ۱۰:۲۵ پنج شنبه شب  ۵/۱۰/۱۳۸۷ 

 

گرگان. هوا سرد و سوزناک. انگار دوباره خداوند ٬ استعدادم را به من 

 

ارزانی داده است و از این بابت او را شاکرم. 

 

وحید عابدین پور .  شاعر جوان_V.A