رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

عاقبت من و تو

از روزی که گفتی برو ٬ خیلی گذشته نازنین

رفتم و آواره شدم ٬ می خوای بیا خودت ببین

بیا ببین این دلمو ٬  دلی که میمرد واسه تو

دلی که از تو زنده بود ٬ دیگه شکست بدونِ تو

بیا  ببین  که  عاشقت ٬ قربونیِ  وفا  شده

بیا بیا ٬ ببین که این ٬ عاشق چه بینوا شده!!!

عاشقِ خنده های تو ٬ اسیرِ غصه ها شده

هم نفس و همدمِ من ٬ رفیقِ نیمه راه شده

 حامی و جون پناهِ تو ٬ بدونِ سر پناه شده

عاقبتش  بدونِ  تو ٬ عاقبتی  سیاه  شده

راهِ  میونِ  من و  تو  ٬ مدتیِ  خراب  شده

راه رسیدنِ  به  تو  ٬  عاقبتش  سراب  شده

اونی که جونش از تو بود ٬ اونی که میمرد واسه تو

بیا  بیا  خودت  ببین ٬ اسیرِ  دستِ‌  خواب  شده

 

دلم درد دارد اما رفتنیست ٬ با توکل به خدا خوشبختی در اره است.

۱۳۸۷/۳/۲۰

شاعر جوان _ V.A

وحید عابدین پور