رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

دو سفر کرده

از من نپرس خونم کجاست تو این همه ویرونه

ای هم قبیله چی بگم؟ قبیله سر گردونه

ما در به در تر از همیم ٬همخونه بی خونه

غربت ما دیار ماست٬خونین ترین ویرونه

در به دری خان تو بود اما نصیب ما شد

کودک نا زاده ما٬با دست ما کفن شد

از من نپرس ٬درد دلم شکسته سنگ صبور

خاطره ها ویرونه هاست٬قصه ها زنده به گور

چه آرزو هایی که نمرد٬چه سینه هایی که نسوخت

کسی دیگه تو اون دیار ٬رخت عروسی ندوخت

باور کن ای هم آواز ٬نشکسته بال پرواز

با هم بیا بسازیم این خونه رو از آغاز

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام
ممنونم عزیزم که بهم سرزدی وبلاگ و متنهای تو هم فوقلادست من شما رو به لینکم اضافه کردم اگه می شه شما هم این کارو بکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد