رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت
رویای خاکستری

رویای خاکستری

عشق به نفرت

کویر

دیگه از دست خودم دست همه خسته شدم


دیگه بارون نمیاد کویر شدم تشنه شدم


مثل مرد بی نشون پوچ و افسرده شدم


بعد اون هجرت تلخ گنگ و سرخورده شدم


آخه باور ندارم پس این همه رفیق کجان؟


اونا که با من بودن حالا دیگه با کیان؟



Image and video hosting by TinyPic
نظرات 2 + ارسال نظر
ماه(مهسا) پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام وحید جان!
خوبی؟
خوشحال شدم به بلاگت اومدم.
موفق باشی.دوست داشتی بهم سر بزن

سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشد و در تمامی مراحل زندگیتون سر بلند باشید. بابت وبلاگ قشنگتون بهتون تبریک میگم. خوشحال شدم.

محمد پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.blueeses.blogsky.com

مطالب تو را خواندم . اگر کمی بتوانی چیز های بهتر و متنوعی را بنویسی مخاطب زیادی پیدا می کنی .در ضمن .وبلاگ ات مبارک. حتما به من سری بزن ..

سلام. وبلاگتو خوندم. عالی بود. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد